89 відгуків
+380 (95) 063-00-02
+380 (96) 063-00-02
CoffeeBoom

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення товару відповідної якості Умови обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статей 9 Закону «Про захист прав споживача», товар відповідної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений у магазин протягом 14 днів з дня продажу за умов збереження товарного вигляду : -товар не був у вживанні і не має слідів ношення - царапин, сколів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -збережені всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вид і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару: Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії: 1. Запакуйте ТОВАР в упаковку в повній комплектації 2. Повідомте нам на електрнну адресу kofelavka2017@gmail.com свої персональні дані і реквізити для повернення Вам грошових коштів, 3. Зверніться в найближче відділення Нової Пошти. Вкажіть, будь ласка, дані отримувача: отримувач > Полтава, Нова Пошта 1, ПІП - відправника! 4. Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був невідповідної якості. Якщо товар відповідної якості всі витрати несе покупець З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner